ברחבת הכותל: הדלקת הנר החמישי הוקדשה לרפואת הרב דרוקמן

בנצי לייזרוביץ No Comments on ברחבת הכותל: הדלקת הנר החמישי הוקדשה לרפואת הרב דרוקמן

מעמד הדלקת נר חמישי של חנוכה ברחבת הכותל המערבי הוקדש למען תפילה לרפואת הרב חיים דרוקמן שליט"א שמאושפז במצב קשה. אורח הכבוד היה ח"כ בצלאל סמוטריץ'

צילום: הקרן למורשת הכותל
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הערב (ה'), התקיימה הדלקת נר רביעי של חנוכה במעמד רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א, רב העיר באר שבע הרה"ג יהודה דרעי שליט"א, ח"כ בצלאל סמוטריץ, מנכ"ל הקרן למורשת הכותל סולי אליאב, וקהל רחב.

רב העיר באר שבע הרה"ג יהודה דרעי שליט"א: "חג החנוכה מלמד אותנו שתמיד הרוח האיתנה של עם היהודי תנצח, מדבר אחד לא נרתעים ולא מפחדים, לעמוד על קודשי ישראל, על ביצור חומות הדת בישראל, כמו חשמונאי ובניו שמסרו את נפשם למען כבוד התורה והמצוות בישראל. הם ידעו שאלו הם היסודות שלנו , נלמד מהם שהיסודות שלנו זה תורה, שבת ואמונה ועל זה אנחנו נלחמים. כתוב בחז"ל שימי החנוכה לא יתבטלו לעולם, כי את חג החנוכה קיבלנו בזכות מסירות נפש של מנהיגי הדור, דבר שנקנה במטבע של מסירות נפש לעולם לא יוכל להתבטל, חג אורים שמח!"

ח"כ בצלאל סמוטריץ: "בחג החנוכה אנו מציינים את מסירות הנפש שרכשנו, הלקח שאנחנו לומדים ממתתיהו ובניו זה מסירות נפש היומיומית, לשים במרכז את גילויי האהבה ואת האחריות של האחד לשני, הנחישות, ההשקעה, האכפתיות, למסור את הנפש בשביל האחר בפרט ולעם ישראל בכלל, וכשמוסרים את הנפש יש סיעתא דשמיא, ושנזכה לברכת שמיים גדולה, ולבנין בית המקדש במהרה בימינו אמן!."

את מעמד הדלקת הנרות שידרו גם הערב במתנ"סים ברחבי העיר באר שבע ובמסך ענק בכיכר הבימה.

צילום: הקרן למורשת הכותל



0 תגובות